Vrácení / Výměna / Reklamace

1. Zboží lze vrátit nebo vyměnit do 14 kalendářních dnů. Pokud nebude lhůta dodržena, bude zásilka poslána zpět odesílateli. Vyplňte prosím Formulář pro vrácení/výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží reklamovat, použijte formulář Formulář pro reklamaci zboží, kde vyplníte, co vracíte a popíšete, co se stalo se zbožím ohledně reklamace.

2. V případě vrácení zboží musí být zboží nepoškozené, nenošené, neprané a nesmí cítit parfémem, abychom mohli vrácení uznat.

3. Zboží určené k vrácení/výměně/reklamaci spolu s formulářem doporučujeme zaslat pro rychlejší vyřízení prostřednictvím.

ÚLOŽNÉ MÍSTO ZÁSILKOVNY (kód neposíláme, vracíte na vlastní náklady)

Úložné místo s názvem "Gallagher Zásilkovna, Veveří 477/41, Brno, 60200"

adresát: Poppy Fashion
adresa: Úložné místo Veveří 477/41, Brno, 60200 (Gallagher Zásilkovna)
tel: +420 732364009 (na toto číslo nevolat, toto není infolinka)
email: info@poppyfashion.cz

Pokud chcete využít jiného přepravce, prosím, kontaktujte nás předem na email info@poppyfashion.cz a domluvíme se na dalším postupu, aby se k nám dostal balíček co nejrychleji a hlavně, abychom o balíčku věděli :-).

Peníze se vždy snažíme vrátit zpět na účet co nejdříve, nejpozději však do 14 pracovních dnů po tom, co k nám balíček dorazí. O vrácení peněz budete informována emailem.

Loading...