Nenašli jste odpověď na svoji otázku nebo Vás zajímá, jak náš e-shop funguje? Všechny informace najdete v Častých dotazech (FAQ)?
Chcete zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat?
Je potřeba dodržet lhůtu pro vrácení. Veškerý postup je uveden zde: https://www.poppyfashion.cz/vrácení/výměna/reklamace
Chcete vědět, zda se k nám dostal balíček, který jste nám zasílali?
Zkontrolujte si stav zásilky dle sledovacího čísla, který jste obdrželi u zaslání balíčku. Vaše žádost je následně vyřízena do 14 dní od převzetí balíčku.
Pokud máte jiný dotaz, který nemáme zodpovězený na našich stránkách v Častých dotazech (FAQ), kontaktujte nás na e-mailu info@poppyfashion.cz nebo vyplňte kontaktní formulář. Pokusíme se Vám co nejrychleji odpovědět v pracovní dny.