Nenašli jste odpověď na svoji otázku nebo Vás zajímá, jak náš e-shop funguje? Všechny informace najdete v Častých dotazech (FAQ)

 

Chcete zboží vyměnit nebo vrátit? 

Je potřeba dodržet lhůtu pro vrácení.

Veškerý postup je uveden zde: https://www.poppyfashion.cz/reklamace

 

Chcete vědět, zda se k nám dostal balíček, který jste nám zasílali? 

Zkontrolujte si stav zásilky dle sledovacího čísla, který jste obdrželi u zaslání balíčku. Vaše žádost je následně vyřízena do 14 dní od převzetí balíčku.

 

Pokud máte jiný dotaz, který nemáme zodpovězený na našich stránkách v Častých dotazech (FAQ), kontaktujte nás na e-mailu nebo vyplňte kontaktní formulář. Pokusíme se Vám co nejrychleji odpovědět v pracovní dny.